City Manager 

Tradiție și Excelență în IT și Comunicații

CityManager este o soluție software de e-guvernare integrată care:

  • facilitează interacțiunea dintre administrația publică locală și cetățeni
  • transpune comunicarea cu cetățenii într-o singură platformă care poate fi accesată oricând și de oriunde există conexiune la internet
  • simplifică munca de zi cu zi a funcționarilor publici prin automatizarea proceselor interne
  • ajută la creșterea semnificativă a satisfacției cetățenilor prin economisirea timpului petrecut la ghișeele Instituției

CityManager simplifică procesul de publicare a documentelor de interes public pe site-ul Instituției astfel încât informația să ajungă la cetățeni eficient si în timp real prin publicarea automată pe site-ul Primăriei a:

HOTĂRÂRILOR, DISPOZIȚIILOR ANUNȚURILOR DE INTERES PUBLIC, DECLARAȚIILOR, SITUAȚIILOR FINANCIARE

(*odată încărcate (mai puțin de 1 min) în CityManager, toate aceste documente se publică automat pe site-ul Instituției fără să mi fie necesară intervenția unui specialist IT)

Alte funcționalități și aplicații integrate CityManager pentru aparatul administrative

IMPOZITE și TAXE, CONTABILITATE BUGETARĂ, SALARIZARE, IMOBILIZĂRI ,PATRIMONIU, REGISTRUL AGRICOL, ASISTENȚĂ SOCIALĂ, URBANISM, DOSARUL CETĂȚEANULU, IACHIZIȚII PUBLICE, AUTORIZAȚII DE TRANSPORT DE MARE TONAJ, INVESTIȚII, CONTRACTE, POLIȚIE LOCALĂ, BUGET PARTICIPATIV CU SISTEM DE VOTARE,  AUTORIZAȚII AGENȚI ECONOMICI, HARTA INVESTIȚIILOR, HARTA SESIZĂRILOR, HARTA PATRIMONIULUI, PARC AUTO, JURIDIC, CONTROL INTERN,  MANAGERIAL, EXECUTORI JUDECĂTOREȘTI

ENEFICII PENTRU CETĂȚENI

Cetățenii pot semnala probleme online, atât pe site-ul Instituției cât și din aplicația mobilă, iar acestea ajung direct la compartimentul abilitat, primind număr de înregistrare automat.

EXEMPLE DE PROBLEME CE SE POT RAPORTA ONLINE:

  • mașini abandonate
  • gropi în asphalt
  • deranjarea ordinii publice
  • defecțiuni la rețeaua de apă
  • neridicarea gunoiului menajer
  • obstacole în drum
  • gunoaie aruncate în locuri nepermise
  • defecțiuni la sistemul de iluminat public
  • alte probleme

Cetățenii își pot plăti online amenzile de circulație, atât pe site-ul Instituției cât și din aplicația mobilă, la orice oră; iar în baza de date se operează automat operațiunea de încasare fără să mai fie nevoie ca un funcționar să opereze extrasele de cont.
Cetățenii își pot elibera automat, la orice oră fără să mai fie nevoie de întervenția funcționarului public:
Adeverințe din Registru Agricol (semnate și stampilate)
Certificate fiscale (semnate și ștampilate)
Cetățenii își pot verifica ONLINE statusul documentului depus, fie că acesta a fost depus fizic la Sediul instituției, fie ONLINE pe site-ul instituției, fie prin Aplicația mobilă.
Cetățenii își pot consulta direct pe site-ul Instituției TERENURILE, CLĂDIRILE, AUTOMOBILELE DECLARATE, IMPOZITELE, AMENZILE DAR ȘI ALTE TAXE.
Cetățenii pot solicita și primi online documente, fără să mai fie nevoiți să se deplaseze la sediul Instituiei publice, scutind astfel timp și bani.
Cetățenii se pot programa online în audiență – direct pe site-ul instituției.
Cetățenii au acces la o Hartă a investițiilor  și a problemelor în timp real.
Se pot elibera autorizații transport mare tonaj automat online.
Fiecare formular trimis online de către cetățeni pe site-ul Instituției va ajunge direct la compartimentul abilitat în vederea soluționării, fără intervenția funcționarului public și își va da automat număr de înregistrare.
Guvernarea electronică, eficientă și prietenoasă cu cetățeanul și sectorul business, va accelera dezvoltarea tuturor zonelor țării.

Dintr-un singur CLICK pe un teren, clădire sau alt bun (drum, stație, autobuz, loc parcare etc.) se pot afla informații din toate aplicațiile existente, de exemplu:

  • Cine sunt proprietarii?
  • Au datorii la buget?
  • Ce au declarat la taxe si impozite si la registrul agricol?
  • Din ce an este construcția?
  • Ce tip de teren este? (intravilan/extravilan, arabil/fâneață etc.)
  • Ce este cultivat pe el?
  • Câți oameni locuiesc în gospodăria respectivă?
  • Când s-a obținut autorizația de construire si când s-a făcut notarea în CF?
  • Ce număr  de  inventar  are  acel  drum  si  când  a  fost  modernizat  si  ce valoare de inventar are?

Aplicația mobilă ”ASISTENT PERSONAL” pentru persoanele din conducere, permite anumite operațiuni pe bază de comenzi vocale.

De exemplu:

  • Sună pe….
  • Notează-mi o idee
  • Stabilește o întâlnire în data de….la ora…(se primesc alerte în momentul în care se apropie întâlnirea
  • Pune o sarcină de lucru la…în data de…(alerte automate)
  • Spune-mi dacă X contribuabil are datorii sau ajutor social…

Soluții InfoKiosk oferite permit interacțiunea cu cetățenii pentru următoarele operațiuni:

  • plata taxelor și impozitelor
  • eliberarea de certificate fiscal
  • eliberarea de adeverințe
  • eliberarea unor bonuri de ordine
  • informații privind documentele necesare pentru anumite operațiuni

 

Portofoliul de soluții SMART CITY formează un ecosistem inteligent care dezvoltă comunitățile locale

  1. Soluții integrate pentru gestionarea activităților interne din cadrul instituțiilor
  2. Soluții integrate pentru interacțiunea cu cetățenii.
  3. Parcări inteligente
  4. Soluții de call-center automatizat
  5. Soluții de InfoKiosk
  6. Soluții de semnătură electronic
  7. Soluții de Iluminat Public Inteligent / Telegestiune
  8. Soluții e-learning pentru Școli
  9. Sisteme de supraveghere video stradale
  10. Rețele de internet WIFI (publice)
  11. Soluții pentru culegerea, gestionarea și analiza datelor 

Ne puteţi apela de luni până vineri în intervalul orar 8:00-17:00.

Ai întrebări?

Contactează-ne

Consultanții și tehnicienii GMB Computers vă stau la dispoziție. Fie că doriți să personalizam împreună soluția dumneavoastră, să solicitați o oferta de produse și echipamente din catalogul nostru sau aveți nevoie de suport tehnic și diagnostic de specialitate, suntem pregătiți să găsim cea mai eficienta soluție pentru dumneavoastră.

Telefon: +40 722 484 818
Email: comercial@gmbcomputers.ro

 

Cere ofertă!

    Declarație de consimțământ privind protecția datelor cu caracter personal

    Dorim sa va oferim produse, servicii și informații la nivel individual. Pentru aceasta, vă rugăm să aprobați utilizarea datelor dvs. cu caracter personal. Noi vom gestiona aceste date în mod confidențial și vom respecta prevederile Regulamentului General de Protecție a Datelor (GDPR) 679/2016.

    Sunt de acord cu prelucrarea și utilizarea datelor mele personale colectate prin intermediul acestui site (sau prin e-mail, fax, poștă) de către societatea GMB Computers SRL în scopul oferirii de produse, servicii și informații.
    Prin trimiterea acestui mesaj, esti de acord cu Politica de Confidentialitate.

    GMB logo

    GMB Computers SRL

    Sediul central:

    Adresă: Str. Traian, nr. 68A, Constanța, cod poștal 900716, România

    Program: Luni – Vineri – 8:00 – 17:00

    GMB building

    Secretariat:
    Telefon: +40 241 619 222
    Email: office@gmbcomputers.ro

    Comercial:
    Telefon: +40 341 462 244
    Email: comercial@gmbcomputers.ro

    Service:
    Telefon: +40 722 248 333
    Email: service@gmbcomputers.ro

    Financiar
    Email: financiar@gmbcomputers.ro

    Suport Tehnic:
    (Televiziune, Internet, Data Center)
    Telefon: +40 722 736 875
    Email: support@gmbcomputers.ro
    Program: zilnic – 8:00 – 22:00

    GMB Computers Cernavodă:
    Adresă: Str. Nicolae Titulescu 4, bl. M4, 905200 Cernavodă, jud. Constanța, România
    Telefon: +40 241 235 235
    Email: cernavoda@gmbcomputers.ro
    Program: Luni - Vineri - 8:30 - 17:30